Astronomický teleskop 375x ZOOM

2 810,00 Kč
S DPH doba dodání do 3 dnů

Astronomický teleskop BUKI je splněným snem pro každého mladého milovníka hvězd a vesmíru. S nejlepším poměrem cena/výkon mezi dětskými teleskopy, je teleskop TS008B reflektorového typu s průměrem zrcadla 76mm, délkou tubusu 490mm a maximálním zvětšením 375x, dokonalým průvodcem na cestě k hvězdným dobrodružstvím.

Počet
Poslední kus skladem

100% zabezpečené platby
  Zásady zabezpečení

Dle podmínek ochrany osobních údajů

Zásady doručení

Dle obchodních podmínek

Zásady vrácení

Možnost vrácení do 14 dnl

S teleskopem BUKI TS008B můžete nejen pozorovat vzdálené pozemní cíle, ale také objevovat krátery a struktury na Měsíci nebo zkoumat větší planety naší Sluneční soustavy, jako jsou Venuše a Jupiter, z pohodlí vašeho dvora či balkonu. Robustní kovový tubus teleskopu o průměru 76mm a délce 490mm je doplněn kvalitními plastovými prvky, které dodávají celému teleskopu elegantní a profesionální vzhled. Tento teleskop se stane hrdým středobodem každého dětského pokoje malého vesmírného nadšence. Stabilitu teleskopu zajišťuje 76cm vysoký kovový stativ s trojnožkou a azimutovou montáží, což umožňuje pohodlné otáčení teleskopu ve všech směrech.

Návod k teleskopu nabízí 50 vzrušujících aktivit pro seznámení s vesmírem a základy astronomie, což je skvělý způsob, jak rozšířit znalosti a lásku k vesmíru. K teleskopu dostanete bohatou sadu optických prvků, včetně tří různých okulárů, Barlowovy čočky pro ještě větší zvětšení, hledáčku a krytek pro všechny optické části. Navíc sada obsahuje otočnou astronomickou mapu, papírovou stavebnici raketoplánu a projektor souhvězdí pro ještě více vesmírné zábavy.

Teleskop BUKI je vynikající dárek pro každého mladého pozorovatele a milovníka vesmíru, ideální pro první kroky v astronomii. Tento teleskop je skvělým startem do světa astronomie a nekonečného vesmírného objevování!

Doporučený pro děti ve věku 8 let a více.

3700802101598

Parametry

Věk
8+
Typ produktu:
Hračka

Specifické reference

ean13
3700802101598
MPN
TS008B

1 další produkt ve stejné kategorii:

Raketová věda

549,00 Kč
Dostupnost: 2 Skladem

Tato stavebnice je perfektní pro malé astronauty a vědce, kteří jsou připraveni na své první vesmírné dobrodružství! Připravte se na odpočet: 3-2-1 START! Zažijte adrenalin jako při vypuštění skutečné rakety.