• Vyprodáno
Malá chemická laboratoř pro nejmenší, obal
Chemická laboratoř pro nejmenší s krabicí
chamická laboratoř pro nejmenší
chemická laboratoř pro nejmenší
MiniScience Chemická Laboratoř pro Děti  od BUKI | Chytré Hračky KINT
návod k chemické laboratoři pro nejmenší

MiniScience Chemická laboratoř

640,00 Kč
S DPH

Otevřete dveře do úžasného světa vědy pro vaše nejmenší objevitele s naší Chemickou laboratoří ze série MiniScience! Ideální pro děti od 4 let, tato sada je jako kouzelný klíč k prvním krokům v chemii.

Počet
Vyprodáno

100% zabezpečené platby
  Zásady zabezpečení

Dle podmínek ochrany osobních údajů

Zásady doručení

Dle obchodních podmínek

Zásady vrácení

Možnost vrácení do 14 dnl

S pomůckami navrženými pro malé ruce – včetně váhy, kádinek, zkumavek se stojánkem, pipety a trychtýře – se vaše dítě snadno ponoří do světa experimentů.

Každý z 10 obrázkových karet nabízí vzrušující pokusy, které prozkoumávají základní koncepty jako jsou hmotnost směsí, skupenství látek, výroba elastické hmoty, a dokonce magické bublifukové směsi! Tyto pokusy jsou nejen zábavné, ale také vzdělávací, a jsou navrženy tak, aby byly prováděny s běžnými předměty, které naleznete v každé domácnosti.

Ale nejde jen o hru. Produkty ze série MiniScience jsou skutečnými vědeckými nástroji, které mohou být používány v dětských přírodovědných skupinách, školkách a zájmových kroužcích. S touto sadou poskytnete vašim malým badatelům první kroky do fascinujícího světa vědeckého bádání a objevů!

3700802101741

Parametry

Věk
4+
Typ produktu:
Hračka

Specifické reference

ean13
3700802101741
MPN
9002

Mohlo by vás také zajímat

Mikroskop se zvětšením 1200x s 30ti experimenty

945,00 Kč
Dostupnost: 3 Skladem

Pronikněte do fascinujícího mikrosvěta s mikroskopem BUKI MS907B, který je jako stvořený pro malé vědce a badatele. Tento mikroskop nabízí kvalitní konstrukci s pevnou kovovou základnou a spodním LED osvětlením, které zaručuje jasný a stabilní pohled na zkoumaný vzorek.

Digitální mikroskop 3v1 se zvětšením 400x a...

1 649,00 Kč
Dostupnost: 1 Skladem

Vstupte do světa mikroskopie s revolučním digitálním mikroskopem BUKI MR700, který přináší univerzálnost a moderní technologii do rukou malých vědců. Tento mikroskop není jen obyčejným nástrojem - je to brána do fascinujícího světa, který lze objevovat třemi způsoby: klasicky okem, digitálně přes smartphone nebo počítač s USB kamerou. A co víc, tělo mikroskopu může sloužit jako samostatný kapesní mikroskop pro pozorování na cestách!

6 dalších produktů ve stejné kategorii:

Malý alchymista

999,00 Kč
Dostupnost: Není skladem

Co vás čeká v dobrodružné soupravě Malý alchymista? Připravte se na pět vzrušujících typů experimentů, které promění vaše děti v malé vědce!

Tajemství barev

5 999,00 Kč
Dostupnost: Není skladem

Chcete odhalit tajemství, která stojí za vznikem barev? Zajímá vás, jak fungují svítící tyčinky? Nebo jste se někdy zamysleli, jak je možné získat světlo pouhým třením krystalů? S naší novou soupravou Tajemství barev se dozvíte odpovědi na všechny tyto otázky a mnoho dalších fascinujících skutečností.

Kyanotypie - Domácí fotolaboratoř

3 145,00 Kč
Dostupnost: Není skladem

Připravte se na kreativní dobrodružství, které vás okamžitě pohltí! To nejlepší na tom? Děti mají možnost doma hrdě předvádět své vlastní umělecké dílo. Kdo ví, možná tím v nich probudíte lásku k vědeckým experimentům nebo vášeň pro fotografii.

Tato činnost spojuje několik odvětví: chemii, výtvarné umění, fotografii a biologii. Je to skvělý způsob, jak propojit různé obory a otevřít dětem dveře k multidisciplinárnímu přístupu k učení.

MiniScience Mikroskop pro nejmenší se zvětšením...

850,00 Kč
Dostupnost: 1 Skladem

Zažijte úžasné dobrodružství v mikrosvětě s mikroskopem z řady MiniScience, navrženým speciálně pro malé objevitele ve věku 4 až 7 let. S ergonomicky tvarovaným tělem z vysoce kvalitního plastu, měkkými očnicemi a širokou optikou pro vynikající světelnost, je tento mikroskop dokonalým nástrojem pro mladé vědce.

Raketová věda

549,00 Kč
Dostupnost: 2 Skladem

Tato stavebnice je perfektní pro malé astronauty a vědce, kteří jsou připraveni na své první vesmírné dobrodružství! Připravte se na odpočet: 3-2-1 START! Zažijte adrenalin jako při vypuštění skutečné rakety.

Chemicka laborator 200 pokusů

1 098,68 Kč
Dostupnost: 3 Skladem

Vstupte do fascinujícího světa chemie s experimentální sadou BUKI Chemická laboratoř, která je jako stvořená pro mladé vědce! Tato sada nabízí plně vybavenou miniaturizovanou chemickou laboratoř, kde najdete vše od stojanu pro míchání směsí a sledování chemických reakcí, přes kádinky a zkumavky, až po další nezbytné pomůcky.